Hálózatépítés: Van olyan, hogy telítődik a piac?

2017/01/19. - írta: Marius Lucas

marketing_telitodes.jpg

KÉRDÉS: 

„Van olyan, hogy telítődik a piac? Nem érzem, hogy haladnék bármerre is, lehet, hogy túl későn csatlakoztam? Keressek valami mást?”

>VÁLASZ: Telítődés van is, meg nem is. Nem, ne keress más céget, ha csak emiatt aggódsz.

 

TELITŐDÉS VAN IS, MEG NEM IS…

 

Ez meg mit jelent? 

Itt különbséget tennék két terület között: 

  • 1. Telítődés marketing gépezet/rendszer szinten; 
  • 2. Telítődés mlm üzleti lehetőség, a cég terméke szinten

 

1. A marketing gépezeteknek vagy rendszereknek meg van az életidejük. Egy idő után telítődnek a piacon. Ez tény.

Jobban mondva van egy fejlődési ciklusa minden ilyen rendszernek. 

Az emberek érzékenysége a marketing üzenetekkel szemben fejlődik. Ami egyszer működött, ma már nem biztos, hogy működik. 

Tehát egy bizonyos marketing rendszer megjelenik, felemelkedik, majd hanyatlani kezd, kifut és új jön helyette. 

Ez arról szól, hogy emberek egy cégnél HOGYAN dolgoznak milyen eszközökkel/stratégiával. 

A jó hír az, hogy ha azt látod, hogy valami már nem működik (kifutott, kezd kifutni), akkor tudsz változtatni a helyzeten. Váltasz olyan stratégiára, ami működik és kész. 

Szóval emiatt nem kell aggódnod. 

OK.

Ez az egyik oldala a történetnek. Mi a helyzet a másik területtel? 

Olyan lehetséges, hogy telítődik a piac és már senki se akar üzleti lehetőséget, terméket venni? 

2. Amikor magára a cégre, termékre, vagy üzleti lehetőségre gondolsz: Ez az üzletednek a TÁRGYA/TARTALMA. 

Itt nincs olyan, hogy telítődés.  

Mert az igazi árucikk ebben az üzletágban nem a cég terméke vagy maga az üzleti lehetőség, hanem az EMBEREK.

Emberekkel dolgozunk. Embereket „mozgatunk meg”, függetlenül attól, hogy ők most termékfogyasztók vagy disztribútorok. 

És emberek egyik napról a másikra válnak potenciális jelöltekké az üzletedbe. 

Megváltozik valami az életében, másképpen kezd el gondolkodni és *bammm máris jelöltté válik. 

Pl. 

  • --- lehet ma még van egy jól fizető állása, de lehet holnap elveszíti;
  • --- lehet most elégedett az életével, de a következő pillanatban betelik a pohár és változtatni akar;
  • --- lehet, hogy történik valami, ami miatt átértékeli az addigi életét/életmódját és valami jobbat akar 

 ---> és máris jelöltté válik az MLM üzletbe. 

Fogyasztóid/disztribútoraid (emberek) egyik nap jönnek másik nap mennek. Mindig van utánpótlás

Mindig van olyan, hogy valaki alkalmassá VÁLIK (fejlődés, változás útján) arra, hogy Veled dolgozzon. 

Szóval, lehetetlen egy olyan szintű telítődést elérni a piacon, ami érzékelhető hatást gyakorolna a Te üzletedre. 

Ezt inkább kifogásként szokták felhozni emberek, amikor nem jönnek a várt eredmények: „nem csoda, hogy nem ment, hiszen már telítődve van a piac”. --> Ez önámítás. Ne dőlj be ennek. 

A lényeg: 

Ha szereted a cég termékét és meg vagy elégedve a céggel, ahol dolgozol: akkor maradj. A telítődés miatt nem kell aggódnod.  

Mára ennyi. 

Remélem haszosnak találtad. Ha úgy érzed másnak is hasznos lehet, oszd meg vele is kérlek. Ezzel nekem is segítesz. 

A Legjobakat Neked!

Marius

 

P.S. itt találsz több ehhez hasonló cikket: www.mariuslucas.com

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfahalozatepites.blog.hu/api/trackback/id/tr8012138005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.